perjantai 27. joulukuuta 2013


Paskaaks tässä..

Tänään nukuttiin pitkään ja aamupalan jälkeen kävelin lapsi rattaissa keskustaan ostamaan suolakivituikun ja pari muuta juttua. Kävelyä taisi tulla n. 6km. Sit iltapäivällä ajelin tallille ja kävin kaverin luona juomassa kupposen kuumaa ja parantamassa maailmaa. Illalla sainki sit taas paskaa niskaan. Olen huono, keskustelutaidoton ja välinpitämätön ihminen.. Olo on taas varsin lannistettu.

Lueskelin tossa taas ht-netin (=hevostalli.net) vuokrataan hevoset-ilmoituksia. Vähän suppee tarjonta on tällä hetkellä. Mut yks vuokraheppaviritelmä elää vielä. Hepalla on tällä hetkellä jalka kipee. Omistaja epäili kaviopaisetta. Lisäks heppa muuttaa 31.12. joten odottelen, et heppa tulis kuntoon ja kotiutuu uudelle tallille ja sit toivottavasti pääsen koeratsastamaan sen. Lisäks yhestä keikkatyöpaikasta yhden lapsen äiti laitto mulle sähköpostia sen hevosista. Hän etsii maastokaveria, mut hepat ei oo helpoimmasta päästä. Mut kokeilemalla sekin selviäis, joten ootellaan ja ootellaan.. Mun aleostoksetkaan ei oo vielä tullu, joten niitäkin vaan oottelen. Maanantaina ajattelin käydä lapsen kanssa uimahallissa. Se ei oo viel ikinä käyny uimahallissa, koska on pelänny vähän vettä ja on ääniyliherkkä. Ilotulitteita on myyty jo tänään, joten paukehan tuolla ulkona näin ilta-aikaan on ja itkuhan sille lapselle tuli ku sen piti jäädä nukkumaan ja ulkona paukku. Saas nähdä, miten meidän uuden vuoden aatto ja yö menee, nukkuuko meillä kukaan?

Mun "turvatatska"-hankinta sai tuulta purjeisiin yllättävältä taholta. Piti ottaa sellanen, kun täytän pyöreitä, mut nyt se saattas aikaistua vuodella. Tiedän, et tatskan ottamisella suututan yhden läheisen ihmisen. Mut kuten sanottu, et tatska ois mun oman turvallisuuteni vuoksi ja mä olen kuitenkin aikuinen ihminen, joten jos yhden tatuoinnin takia menee välit johonkin ihmiseen niin eipä se oo sit tainnu musta koskaan tosissaan välittääkään. Mulla ei siis oo vielä yhtään tatskaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti